De reguliere competitie is afgelopen en in de nacompetitie zijn de eerste beslissingen gevallen. Nu is al duidelijk dat er volgend seizoen minimaal evenveel Gelderse eersteklassers zijn dan dit jaar. WNC promoveerde als kampioen naar de Vierde divisie en mogelijk promoveren Roda Boys en csv Apeldoorn ook nog via de nacompetitie. Er degradeerde geen enkele Gelderse eersteklasser. Daartegenover staat de promotie van Achilles’29, FC Zutphen en VVG’25. Via de nacompetitie maken ook de tweedeklassers Lunteren, Nivo Sparta en Theole nog kans om te promoveren.
Gelderse eersteklassers 26/27:
Achilles’29 (Groesbeek)
Bennekom
De Bataven (Gendt)
DTS’35 Ede
FC Winterswijk
FC Zutphen
Longa’30 (Lichtenvoorde)
RKHVV (Huissen)
SC Bemmel
SDC Putten
SDOUC (Ulft)
Veensche Boys
VVG’25 (Gaanderen)
VVOG Harderwijk
Mogelijk:
csv Apeldoorn
Lunteren
Nivo Sparta (Zaltbommel)
Roda Boys (Aalst)
Theole (Tiel)
Comments (0)
Comments laden…