Guido Dijkgraaf is de derde speler die deze zomer de overstap maakt van AGOVV naar Columbia. Na aanvaller Dylan Blankhorst en doelman Hidde Wind verruilt ook de 23-jarige Dijkgraaf het naar de vierde klasse gedegradeerde AGOVV voor derdeklasser Columbia.
Guido Dijkgraaf is een multifunctionele speler die bij voorkeur aan de linkerkant op het middenveld speelt en de afgelopen twee seizoenen voor AGOVV uitkwam. Op de Facebook-pagina van Columbia geeft Dijkgraaf een reactie: “Ik heb voor Columbia gekozen omdat het voor mij een mooie combinatie is van voetballen op niveau, plezier in het team en gaan voor een goede prestatie. Mijn persoonlijke doel is om fit te worden en vooral ook fit te blijven. Voor het team zou bovenin de 3e klasse meedraaien en mogelijk een periodetitel pakken een heel mooi doel zijn.”
Comments (0)
Comments laden…