Middenvelder Sipan Osman en aanvaller Gytano Fernand vertrekken bij ESA en gaan volgend seizoen bij Duno voetballen. Eerder maakten verdediger Soufian Kerkri, middenvelder Justin van der Lubben en spits Juvelly Libiana ook al de overstap van vierdeklasser ESA naar Duno. De Doorwerthse derdeklasser staat komend seizoen onder leiding van Marc Bronkhorst, die ruim anderhalf seizoen aan het roer stond bij ESA.
De 24-jarige Sipan Osman is een multifunctionele middenvelder die- op een korte periode bij VDZ na- al lang bij ESA voetbalt. Gytano Fernand speelde al eerder twee seizoenen bij Duno. De snelle aanvaller was afgelopen seizoen aanvoerder bij ESA. De 27-jarige Gytano Fernand speelde in de jeugdopleiding van N.E.C. en De Graafschap en kwam verder onder meer voor Achilles’29 en MASV uit. Bovendien sluiten komend seizoen ook Roni Polat (SML) en Bahir Mahboub (Spero) aan bij de selectie van Duno.
Comments (0)
Comments laden…